Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.05.2010 12:46 - Защо българите сме бедни?
Автор: rrashkova Категория: Политика   
Прочетен: 41797 Коментари: 60 Гласове:
15

Последна промяна: 27.05.2010 14:38

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Иван Петров е на 35 години, роден в Габрово, завършил Американския университет в Благоевград и установил се (както повечето сънародници) в ... София. Работи като търговски представител на престижна американска компания.   Иван Петров започва деня си, събуден от будилника  Сейко  (произведен в Япония).   Взема си душ с Nivea for men, избърсва се с електрическата си самобръсначка Braun  (произведена в Германия) и се парфюмира с Hugo Boss.   Приготвя си кафе от Колумбия   в  машината от  Италия.   Облича си t-shirt (made in Шри Ланка), обува си дънките Lee Cooper ( ушити в Англия) и маратонките Nike(USA).   След като си приготвя закуската в микровълновата (made in Indonesia), си проверява мейла на лаптопа. (направен в Тайван) .   Навън се качва в Ситроена, зарежда го с петрол (от Саудитска Арабия) и отива в офиса.   На връщане от работа се отбива в една туристическа агенция, където му предлагат в пъти по-изгодни оферти за почивка в Анталия и Кушадасъ, отколкото по родното Черноморие.   Преди да се прибере пазарува от кварталния плод-зеленчук гръцки домати и италиански ябълки.   Вкъщи си налива  едно  ирландско уиски с кола и сяда пред малкия екран (произведен в Китай).
В неделя предстоят избори, но той и този път ще отиде
"за гъби"...
     


Тагове:   избори,


Гласувай:
16



Предишен постинг

1. haralanov - Най-големият проблем от изброените е...
27.05.2010 12:51
Ходенето за гъби по време на Избори.
цитирай
2. eien - Подобен текст се върти из интернет от много години
27.05.2010 12:53
Не смъатам, че българинътр е беден поради тази причина, нито това, че не бил гласувал и отишъл за гъби...за кого ако бе гласувал, положенбието му щеше да е коренно различно?
цитирай
3. cefulesteven - Не смъатам, че българинътр е беден ...
27.05.2010 13:06
eien написа:
Не смъатам, че българинътр е беден поради тази причина, нито това, че не бил гласувал и отишъл за гъби...за кого ако бе гласувал, положенбието му щеше да е коренно различно?


Не се произвежда у нас и не се употребява произведеното у нас, а да не забравяме, че произвеждаме властта, чрез нашия си глас.
цитирай
4. анонимен - Абсолютно си права!
27.05.2010 13:11
И все се чудя като гледам хората да си закриват очите и да отричат този факт.Ние сами си правим да ни е лош живота.
Аз се старая да правя обратното на гореописания момък.Гледам да подпомагам Българското, защото така инвестирам в своя собствен живот.Може в момента да няма кой знае какви хубави неща произведени в България, но като има търсене и фирмите сами започват да се стремят да се развиват и да правят все по-хубави неща.Купувам Българско бельо, храни, домашни потреби/ако знаете какви сатенени чаршафи правят в Панагюрище-вносните не могат да им стъпят на малкия пръст/, а вечер като се прибера гледам Български сериали-с нищо не са по-лоши от турските сапуняци, но така нашите деца се виждат смисъл да се развиват като артисти и съответно си харчат заплатите от филмите тук.
Ако всичко това го направим масово ще има страхотен резултат, от който и ние самите ще сме изключително доволни.
цитирай
5. rrashkova - eien,възможно е, но на мен не ми е попадал.
27.05.2010 13:21
разбира се, че сред причините да сме в това положение е масовото преселение към София, в резултат на което се обезлюдиха се (откъм млади и образовани хора) цели градове и региони, да не говорим за селата..А това че в България почти не остана производство и че почти всичко вече внасяме също ли не е според Вас причина да сме бедни, както и че почти не ползваме български стоки и продукти в ежедневието? А коренът за всичко това е в негласуването. Да, наистина смятам, че ако избирателната активност беше на необходимото ниво България днес нямаше да е това, което е ..
цитирай
6. анонимен - габровец
27.05.2010 13:23
Познавам един Иван Петров, роден в Габрово, завършил Шуменския университет и установил се във...Варна. За малко. Заминава за Германия, където работи не по специалността си / естествено / и за 6 години успява да спести толкова пари, колкото тук с неговата работа там, щяха да са му нужни 60 години. Връща се в България и влага спестяванията си в една банка, която след една седмица фалира. Приятели от Германия му помагат финансово, защото знаят, че той е точен и ще им върне парите до стотинка, което и става впоследствие. Но тъй като българската държава прави всичко възможно да пречи на частния бизнес да се развива, Иван Петров е принуден отново и отново да работи в странство и да влага спестяванията там в тукашния си бизнес. В крайна сметка държавата надделява и той фалира. В момента работи като охранител в една варненска фирма и чака да се отвори пазара на труда в Германия, където съпругата му, също завършила в Шуменския университет, работи като гувернантка, издържа сина им - студент в Берлин и изпраща пари на мъжа си, за да доживее отварянето на пазара там.
цитирай
7. iliyata - Точно така
27.05.2010 13:24
Рашкова, вие сте напълно права. Много ми хареса това. Навярно вие сте го написали или може би го цитирате. Както и да е - харесва ми. В БГ правим само евтин туризъм за бедните европейци и почти никакво производство...
Проблемът е в това, че не създаваме блага.
цитирай
8. rrashkova - да,габровец, това е друг ОГРОМЕН проблем
27.05.2010 13:39
- изтичането на мозъци и изобщо на хора в репродуктивна и трудоспособна възраст (повече от 1 млн. за последните 20 години), но по този въпрос съм писала доста, дори и тук в блога и затова реших да не го коментирам пак, макар че е жизнено важна тема...
цитирай
9. rrashkova - iliyata, разбира се,
27.05.2010 13:48
че аз го измислих/ написах, нямам навика да публикувам чужди текстове в блога си без да посоча, че са такива. Останах изненадана от читателката, която сподели, че е попадала на подобни материали, но не е невъзможно.Ще се радвам да ме насочи къде да ги намеря и аз ; )

цитирай
10. анонимен - Духовно ако не си богат, горко ти! ...
27.05.2010 15:38
Духовно ако не си богат, горко ти! Другото е без значение!
цитирай
11. rrashkova - чалгата,
27.05.2010 15:49
Биг Брадър и турските сериали са на почит, за съжаление... Мислех си да "пусна" в колата на Иван Петров чалга, а на малкия му екран "Биг Брадър"
цитирай
12. gabar4eto - Zdr
27.05.2010 16:11
I tova ne sa pri4nite Bg da e beden -pri4inite sa savsem drugi i te sa sas balkanski sindrom ,ot tova 4e onq imal a az nqmam, 4e tozi tova 4e onzi onova.Vadim treskite ot o4ite na drugite ne poglejdame na6ite gredi.Oplakvame se 4e tova bilo taka , onova onaka.Az sam tradacionalist , no sam i za progresa.Kakvo da pravim kato na6ite darjavnici karat tezi hora koito mogat da napravqt ne6to da go patentovat navan, a ne 4e e tailandko ili kitaisko ili kakto ste izredili tuk .Mogat pravqt hoata blagodarenie na na6ite mozaci izlezli predi godini navan.Kazvat darjavata bila vinovna ne e taka ako nqma narod nqma da ima i darjava .Otnosno za Ku6adasa ili Antaliq -uredeno napraveno, evtino.Tuk zastroeno do bezumie nadprevarva6ti se kade da si vlojat parite, i kato otide6 hodene po makite i skapo.Materializirani do bezumie nadprevarva6ti se da imame po hubavo ot drugiqt , no ne i da pomognem na izpadnaliqt v beda , da karame laskavi ta laskavi koli i da minavame po nqkolko pati da ni vidqt .ima edna Bg pogovorka -Kakvoto povikalo takova se obadilo.I o6te mnogo mnogo primeri kolkoto 6te6 za na6ite darjavnici na koito nie usigorqvame luksa.I ne nie vinoven nikogo nie samite sme si .Ne iskame da rabotim a iskame da qdem, ne iskame da poglednem po dale4e ot nosa si , a drug nie e vinoven.Rabota mu e maikata , a ne da mrankame i da pliuem ,na tova ni nau4iha politicite i tezi slqpo vqrva6tite .
цитирай
13. анонимен - Благодаря за хубавия постинг. М...
27.05.2010 16:55
Благодаря за хубавия постинг.Много точно е описано,къде сме и за какво се борим и изобщо борим ли се за нещо(гръцките домати и италианските ябълки).Че петрол нямаме е ясно,но и това което имаме го губим...
цитирай
14. rrashkova - да, анонимен, така е
27.05.2010 17:09
въпросът е какво прозвеждаме и какво изнасяме, кои са българските стоки/продукти с които сме познати и защо от износители на месо, мляко и други неща сме се превърнали във вносители на същите/ 70% от месото също си го внасяме/. Защо се налагаме като дестинация за секс/алкохолен и цигарен туризъм и кога обсужването в курортите ни ще стане европейско и т.н. и т.н.
цитирай
15. анонимен - Софиянци
27.05.2010 17:09
Наи големият проблем е че куцо и сакато са в Софето и подбиват цената на работата и аз като питам за заплата те ми казват 600 лева.Как да живея с тези пари та нали се плаща ток,парно,вода,данаци и др.А те наще скотове живеят по 4 или 5 човека в апартамент и им дреме разноските се делят на 5 ЕВАЛАТА.Поне да имахте желание да растете да си купите апартамент и да заживеете ама вие не.Не пречете Селяни а мислете ще си отминат годинките ще си ходите на село и това е.
цитирай
16. mikino - Нямаме вече производство, а Дян...
27.05.2010 17:12
Нямаме вече производство, а Дянковчето ми разправя, че производството било една от антикризисните мерки! Хайде да попитам тогава - кой разруши българското производство? Кой има интерес, България само да внася? Японците също основно внасят, но нямат такъв некадърен министър като нашия!
цитирай
17. rrashkova - анонимен 15,
27.05.2010 17:19
да, така е, интересно е, че дори останали без работа пак не се прибират по родните си места и не се опитват да правят нещо там...това е резултат от комплекси и криворазбрано усещане за успех в живота....
цитирай
18. rrashkova - mikino,
27.05.2010 17:29
не виждам каква вина има г-н Дянков за отсъствието на прозводство, износ, нормални курорти и желанието на половин България да живее в София например. Той е на този пост едва от 10 месеца, а всичко за което говорим се случи далеч преди да стане министър...
цитирай
19. анонимен - до eien
27.05.2010 17:32
Отдавна беше ясно,че щом Швейцария е в рецесия,никой няма да ни остави производството,въпросът е защо не развихме селсктото стопанство и туризма.Защо толкова пари даваме за храна-2/3 от доходите ни попадат в канализацията.И някой ако ми посочи кандидатура,която си заслужава няма да ходя за гъби...
цитирай
20. анонимен - Da,почти нищо не произвеждаме,
27.05.2010 17:33
работим за чужди фирми,които са тук заради държавните ни поръчки и евтината работна ръка.България е нужна само като пазар,на който другите държави да си пласират стоките,които у тях никой не купува вече,а народът ни е брой потребители и консуматори на едикакво си в статистиките.
цитирай
21. mamkamu - Ама Nike отдавна не се произвеждат в ...
27.05.2010 17:43
Ама Nike отдавна не се произвеждат в САЩ, а някъде в Далечния изток. Така е и с дънките от Великобритания :)

цитирай
22. анонимен - мнение
27.05.2010 17:48
Малко пояснение на по горе изказалите се. Г-жа Рашкова не случайно по горе защитава Дянков ,защото е член на партията ГЕРБ ,депутатка от Русе и в момента е на работа в Брюксел,с подкрепата на ГЕРБ !
цитирай
23. анонимен - Бедна е на баба ти хурката
27.05.2010 17:57
Като го гледам как живее този "беден" българин, чак му завиждам. На всичко отгоре освен този лукс със сигурност притежава и собствено жилище. Нещо, за което западноевропейците и амерканците не могат и да мечтаят.

Стига вече с тези сиромахомилски тъпотии! Не ви ли писна да се оплаквате, да хленчите и да мрънкате?! Да живееш като принц и да се оплакваш- това вече е много, ама много нагло!
цитирай
24. анонимен - По скоро защо България е бедна! Ние ...
27.05.2010 18:14
По скоро защо България е бедна! Ние сме консуматори, а не производители, а това е най лошото, винаги ще даваме, вместо да трупаме пари! Но това е целта на занятието. След 89та точно конкурентите на нашите преприятия ги изкупиха и ликвидираха. Така се унищожава конкуренцията! Защо ни унищожиха селското стопанство?! Българи хранеше половин Европа с най качествените домати в света! сега ядем турски пълни с нитрати и отрови! и македонски ябълки същата работа и гръцки картови, а нашите не ги купува никой по Смолянско и стоят по мазите на хората
цитирай
25. анонимен - тъпотии...
27.05.2010 18:27
Булгурина не е беден, той е тъп, алчен и не цени нищо, дори и живота си,( което е вече едно изключително богатство) не знае къде е, дори бидейки в Европа или Америка това което вижда, не Го вижда, няма култура и познания за да анализира видяното и естественно свежда всичко до: "от Искъро по длъбоко нема и от...тн.Инертен, мързелив балкански пръч. Той и русняка са единствените в света дето се поздравяват с честита баня...От това на сетне кво още...Къркай рикия и сме му е...ли м...та, основата на булгур речта,общественно поведение,културни традиции. Ти ли че ми каеш ма!?- основен код за общуване. Или- леле като ти го ...Ъ, нали Бе, кво ти казаа! Тоа като го... Писна ми!!
цитирай
26. анонимен - Е произвеждаме страшни неща-пр...
27.05.2010 19:10
Е произвеждаме страшни неща-примерно сирене без никакво мляко ,салам без месо и даже вече правим мляко ,в което няма никакво мляко.Селското стопанство го затриха търгашите ,които искат да изкупуват картофите от Родопите по 10ст,доматите по 10 ст ,черешите по 50 ст и ябълките по 20 ст.След това да умножат по 5-10 и готово.Но колкото и да са работливи хората ,които все още са по селата не им излиза сметката.
цитирай
27. анонимен - Прекрасна творба!
27.05.2010 19:27
Аз гласувах веднъж и още не мога да си го простя! :-(
Мисля, че сте бедни защото сте прости! (всъщност цитирам титана Апостол Апостолов) :-D
цитирай
28. rrashkova - mamka mu,
27.05.2010 21:17
не е това важното в случая, знам че е така, исках да спомена САЩ под някаква форма, може би трябваше да кажа нещо за Мак Доналдс, американското кино или друго но все пак Nike е марка, който свързваме с US, както въпросните дънки с Англия. Въпросът не е какви марки/стоки/продукти сме дали или даваме на света...
цитирай
29. анонимен - За циганите и нашата бедност
27.05.2010 21:20
А не мислите ли, че голяма част от проблема с бедността е и нарастващото циганско население, което скоро, ако не се вземат мерки, ще стане мнозинство в тази нещастна стр4ана, която алчните политици докараха дотук. Погледнете по колко различни начини ние сме бедни заради тях-помощи за децата им, а тези деца не ги пращат на училище, не учат, стават проститутки/и, наркомани, престъпници, живеят в адска мръсотия, пръскат заразни болести, не плащат ток, вода и т.н., множат се с ужасяваща скорост, тежат на социалната система, занимават се с лихварство, крадят по домовете, заселват се незаконно където си искат и за тях няма закони, те трябва само да ползват, да смучат от нас. Много мога да пиша. Трябва да спрем с тази наша толерантност, то е по-скоро овчедушие. Ще се затрием ако държавата не вземе спешни мерки. И докато на българките се чудят дали след 45 години да им позволяват инвитро, младите циганки безотговорно цвъкат едно след друго бъдещи престъпници, които всички ние храним с данъците си. Аз не искма така. а вие. Не е ли и това една голяма част от причините за нашата бедност? Я си преставете ако ги нямаше всички тези ненужни, миризливи крадливи, неграмотни, колко по-различен щеше да е животът ни. А държавата вече 20 години най-безотговорно участва в този процес....само и само защото им трябва манипулируем и неграмотен електорат.
цитирай
30. анонимен - Аз па не мога да разбера по какви критерии описания човек е "беден"
27.05.2010 22:11
Българите в България не са бедни!
Ако бяха бедни наистина щяха да гласуват за леви партии или за леви политики. Те гласуват за прокурори, без да се интересуват от икономиката. Значи не са бедни.
А и описаният по-горе човек надали взема заплата по-малка от 2000 лв. За България това си е супер, като се има предвид, че човекът е само с колеж (защото Американският университет дава college degree, нали).
Т.е. учил е само четири години. Еми, сори, СТИГА СТЕ МРЪНКАЛИ ! Глейте си кефа и вносните удоволствия. Не сте бедни!
цитирай
31. rrashkova - 29, харесват ни или не = те са част от българското общество
27.05.2010 22:15
и трябва да намерим начин да ги приобщаваме, образоваме, оземляваме и да търсим някакъв наднационален подход, на ниво ЕС, защото цигани има и в Унгария, Румъния, Италия и на много други места...
цитирай
32. rrashkova - 30, никъде не съм казала че Иван Петров е беден,
27.05.2010 22:26
все пак живее в София, работи за американска компания, ще почива в Анталия, само че точно когато такива като него( които са малцинство в БГ) предпочитат , пазаруват и инвестират в чуждите стоки, курорти и пр, точно така те Не стимулират родната , а чуждите икономики, а пък те го правят, защото другите предлагат по-добро качество на по-добра цена, изобщо един омагьосан кръг...
цитирай
33. анонимен - POTARPEVSHA - SAS 29
27.05.2010 22:30
ZIGANSKA ANARHIYA IMA SAMO V BALGARIA- DRUGADE IMA ZAKONI I ZATVORI'. NYAMAME ZAKON ZA SAMOOTBRANA. I KASTRAZIYA.
цитирай
34. анонимен - АМИ АЗ
27.05.2010 22:39
АМИ аЗ нашия род винаги е бил богат . имали сме мелници и сме мелили брашото на цялото софийско поле .. но комунистите са ни зели мелницата ..е српажил се е дядо ми правел е цигарета и химикалки копчета разни такива неща закупил джа имота един в днешна редута и един в драгалевци ..сега построихме кооперация зехме 6 апартамента и 2 магазина и 2 гаража давам ги под наем имаме и вила на драгалевци пари имам . ее караМ СИ старото колело bmx булгарско в нас си слушам, старите колони респром имам си пухенка младост тенджери имам и един елктрон - направо плазма гледаме телевизия на него .. имам булгарски сини кецки-платненки с които играя понякога футбол , на вилата всичките кофи за "капитан дядо никола " дрехи и инструменти бол .. имам буркани ..имам в кхнята печка перник в дворяа стават огромни домати биволско сърце .. лук копър чесън краставици тикви картофи ...имам бългхарски маркуч от старите ч1ерните тежките .. в нас в софия си имам печка раховец хладилник мраз .. наистина ли мислите че тоя дет пише мисли .. ама лошото е че сички тея неща умряха с комунизма . но комунизма не е умрял още а сме демокрация .. аз сум 80 ти набор помня доста неща .. но накрая е било а и съм си софянец ..и съм богат имам пари не с еоплаквам въпреки че парното ми е 2000 лв и съседка лили иванова но сичко е на 6 след като открих че мейду сички неща които садя на вилата мога да сложа и един два корена (((indica))) сега вече съм супер !!! сичко ми е на 6 забравих да кажа че има прияетелка и не съм грозен а и съм доста надарен даже моеже да ви оставия номер имам и кола немска е и е кабриолет !
цитирай
35. анонимен - АМА имам Въпрос
27.05.2010 22:42
анонимен написа:
А не мислите ли, че голяма част от проблема с бедността е и нарастващото циганско население, което скоро, ако не се вземат мерки, ще стане мнозинство в тази нещастна стр4ана, която алчните политици докараха дотук. Погледнете по колко различни начини ние сме бедни заради тях-помощи за децата им, а тези деца не ги пращат на училище, не учат, стават проститутки/и, наркомани, престъпници, живеят в адска мръсотия, пръскат заразни болести, не плащат ток, вода и т.н., множат се с ужасяваща скорост, тежат на социалната система, занимават се с лихварство, крадят по домовете, заселват се незаконно където си искат и за тях няма закони, те трябва само да ползват, да смучат от нас. Много мога да пиша. Трябва да спрем с тази наша толерантност, то е по-скоро овчедушие. Ще се затрием ако държавата не вземе спешни мерки. И докато на българките се чудят дали след 45 години да им позволяват инвитро, младите циганки безотговорно цвъкат едно след друго бъдещи престъпници, които всички ние храним с данъците си. Аз не искма така. а вие. Не е ли и това една голяма част от причините за нашата бедност? Я си преставете ако ги нямаше всички тези ненужни, миризливи крадливи, неграмотни, колко по-различен щеше да е животът ни. А държавата вече 20 години най-безотговорно участва в този процес....само и само защото им трябва манипулируем и неграмотен електорат.

цитирай
36. анонимен - АМА имам Въпрос
27.05.2010 22:43
ИСКАХ ДА ПИТАМ САМО НАИСТИНА ЛИ ХИТЛЕР Е ИЗБИЛ ЕВРЕИТЕ САМО ЩОТО Е БИЛ ЛУД???
цитирай
37. rrashkova - супер, 34, браво на теб
27.05.2010 22:47
това беше много забавно ; )))) Кой е казал да ползваме остарели, амортизирани и некачествени неща, само защото са били произвеждани или все още се произвеждат в БГ. Целта е ако и като ги има да са на необходимото за времето в което живеем ниво ; ) Иначе, просто сме принудени да правим като Иван Петров..
цитирай
38. анонимен - Съжалявам, че аз трябва да ви го кажа, обаче НИКОЙ НЕ СЕ ИНТЕРЕСУВА ОТ БЪЛГАРИТЕ! Дори самите те!
27.05.2010 23:06
Точно така е. Какво ви интересуват вас например контрольорите в градския транспорт, лекарите, учителите, продавачите на вастници, изобщо хилядите хора, с които се срещате постоянно ? Изобщо не ви интересуват. Само знаете да се правите на расисти срещу циганите. Ще престанем да сме бедни тогава, когато започнем да се интересуваме от това КАК ЖИВЕЕ И СВЪРЗВА ДВАТА КРАЯ съседът ни, човекът от другия тротоар и пр. Само когато се научим да уважаваме себе си и другите, както и собствения и чужд труд. И тъй като това няма да се случи НИКОГА В БЪЛГАРИЯ. То, ние наистина сме обречени цял живот да се чувстваме бедни и неуважени. Затова трябва да се радваме, всеки път, когато ни уважат американците :)))))))))))
цитирай
39. rrashkova - сигурно няма да повярвате, но мен лично ме интересува как живеят циганите, контрольорите, лекарите,
27.05.2010 23:33
артиситие, учителите и всички останали. Познавам достатъчно хора, които също се вълнуват от съдбата на другите, така че нека не бъдем такива песимисти , а да сме по-активни, да гласуваме, когато има избори, да се информираме всеки ден за това какво се случва около нас и други такива неща..
цитирай
40. andi2 - ние се кефим на стоките еднодневки ...
28.05.2010 02:57
ние се кефим на стоките еднодневки от Китай , защото са по-евтини
ама това ни убива икономиката
или каквото е останало от нея
цитирай
41. dqd2 - Не мисля, че сме бедни чак толкова, ...
28.05.2010 07:29
Не мисля, че сме бедни чак толкова, бедни са африканските държави. В сравнение с тях сме доста по-добре. Бих казал, че сме "най-лошото от най-доброто". Българинът не произвежда нищо съществено, което да е конкурентноспособно на световния пазар, защото не знае как се прави бизнес или търси бърза печалба.
цитирай
42. pegas08 - И все по- бедни ще ставаме!
28.05.2010 07:52
Само си чешем езиците!

Прогноза на Пегас08!
цитирай
43. rpatel - Е и като "иде за гъби" ...
28.05.2010 09:39
Е и като "иде за гъби" какво? Някой с магическа пръчка ще оправи нещата докато той си гледа турските сапунерки на китайския телевизор? Това ли се очаква да стане? И на другия ден, о радост, изведнъж икономиката ще се оправи, ще се окаже, че в магазина има български домати, че е в пите по-евтино да почиваш в България, че дрехити и обувките майде ин БГ са по-качествени и по-евтини от Найк...и изобщо, че ей така като по чудо ще настъпи рая на земята! Е, няма как да стане, докато младите хора "ходят за гъби" в деня на изборите, а бабите гласуват под строй! И после мрънкане, мрънкане... а вие какво направихте за да се оправи положението? Оставихте баба си да избира вместо вас? Е, при това положение, защо имате претенции? Да бяхте гласували да имате право да претендирате за нещо, ама при това положение, ходете си търсете правата в гората при гъбите!
цитирай
44. razkazvachka - хахахаха! - това е положението!
28.05.2010 10:10
Поздравления за този текст!

Приказваме четири години без един ден, а като дойде денят за гласуване - ходим да берем гъби - набираме мухоморки и си ги ядем на порцийки през останалото време!
цитирай
45. stone - не е баш така
28.05.2010 10:11
имаме доста производство, за което често никой не е чувал, защото не са широко рекламирани потребителски стоки, които можеш да си купиш от магазина. има една рубрика в "капитал" например, в която представят всяка седмица такива компании.

самият факт, че всички получаваме всеки месец заплати, показва, че явно произвеждаме нещо. никой нямаше да ни дава пари, ако нищо не създавахме (е, това не важи за чиновниците, но останалите създаваме продукт и за тях).
икономиката се води от "невидима ръка" както знаем от адам смит, не е нужно някой да планира какво, аджеба, да произвежда българия, и дали да е бедна или богата. оставете хората свободни да правят каквото е най-добре за тях, и икономиката се оправя самичка.
цитирай
46. shegorvechem - Мисли си с главата.
28.05.2010 10:17
rrashkova написа:
Биг Брадър и турските сериали са на почит, за съжаление... Мислех си да "пусна" в колата на Иван Петров чалга, а на малкия му екран "Биг Брадър"


На почит са защото ни подготвят за нещо друго.
цитирай
47. shegorvechem - ЧЕСТИТО НА ПЕЧЕЛИВШИТЕ !!!
28.05.2010 10:21
АМЕРИКАНСКИЯТ ПОСЛАНИК НА ВРЕМЕТО КАЗА: "ЗА ВАС САМО СЕЛСКО СТОПАНСТВО И ТУРИЗЪМ".

ПРЕДИШНАТА АМЕРИКАНСКА ПОСЛАНИЧКА Е КАЗАЛА: ПОВЕЧЕ ОТ 4 (ЧЕТИРИ) МИЛИОНА ДУШЕ НЕ СТЕ НИ НУЖНИ.

ДОРИ ДА КУПУВАМЕ БЪЛГАРСКОТО, ТО Е ПРОИЗВЕДЕНО С ЧУЖДИ КАПИТАЛИ.

СОБСТВЕНОСТТА НА КАПИТАЛА ОПРЕДЕЛЯ ТИПА НА ИКОНОМИКАТА.

ПОЗДРАВЛЕНИЯ НА АВТОРКАТА (АВТОРА) ЗА ИЗКЛЮЧИТЕЛНО ТОЧНОТО ПОПАДЕНИЕ.
цитирай
48. rrashkova - 43 Rpatel
28.05.2010 10:45
да, проблемът е че точно хората от поколението на Иван Петров не гласуват, затова е във финала и в червено. Разбира се, че някои гласуваме винаги, но сме малцинство и не можем да повлияем особено върху резултата. Има механизми това да се промени, дано залегнат в Избирателния кодекс, който се подготвя в момента..
цитирай
49. rrashkova - razkazvachka, мерси!
28.05.2010 10:51
да, 4 години без един ден, българинът е свикнал да бистри политката пред домашните, особено вечер пред телевизора след необходимото количесто ракия, а навън е по-кротък от агънце. А когато дойде деня да избира, решава да "протестира" като не гласува и после се чуди откъде му е дошло..
цитирай
50. rpatel - Да, с гордост мога да я заявя, че о...
28.05.2010 10:53
Да, с гордост мога да я заявя, че откак навърших 18 не съм пропуснала нито едни избори и това, ако не друго, ми дава право да протестирам и да изисквам, защото съм направила това, което е трябвало. Е, друг е въпросът, че никой не се всушва в желанията на хората. Номерът е само да се докопат до властта и оттам нататък... ясно е. Но ако не друго съвестта ми е чиста, че съм направила всичко възможно да живея в една по-добра България, а не съм оставила някой друг да решава вместо мен.
цитирай
51. rrashkova - dqd2
28.05.2010 10:55

зависи с кого се сравняваме..предпочитам да се сравняваме с останаите страни от ЕС и най-вече с по-старите държави - членки...
цитирай
52. flyco - ...
28.05.2010 11:06
Да не казваме какво пък гледа по телевизията.
цитирай
53. rrashkova - flyco, защо, нека кажем - бабите и майките - турските сериали
28.05.2010 11:13
татковците - мач, децата - анимация, задължително пълна с насилие и агресия, а всичко заедно - Биг Брадър, Слави, Планета
цитирай
54. gonzo67 - мързел.....
28.05.2010 12:29
просто като фасул е...
помислете си само колко милиарда се изля в бетон а можеше с тези пари да се изградят толкова много фабрики нали ?
ама е по трудно.
реализация на стока,пазари,конкуренция.
труд труд и пак труд.

това е истината братя и сестри....

цитирай
55. анонимен - Доста глупав пост
28.05.2010 14:09
Явно си мислиш, че българите са бедни защото някой не сме шовинисти.

Интересна теория.

Да не говорим, че явно доста хора си мислят, че на България и трябва производство (което е доста глупава комунистическа идея).

Не всичко което българина прави трябва да е видимо (да се чете - айде стига с тия домати и картофи, една държава може да е изцяло да предлага услуги вместо производство)
цитирай
56. анонимен - Само 3-4 поколения
28.05.2010 18:40
са изминали от 1878/1908г. така,че още нямаме чувство за нация, но поне вече сме народ. Явно още не сме или не са ни сменили чипа. Плюс това,че през последните две големи войни винаги сме били с губещите, предложението да станем 16та република в СССР явно е било отхвърлено от СССР, сега ако предложим да станем 51 щат на Щатите ще ни откажат пак. Иначе празнуваме 24 май и с еднакъв успех бихме отбелязали 7 ноември,9 май и 4 юли.
Апропо....скоро съобщиха,че на най-старият бюст паметник на Хр.Ботев в Б-я, Враца! открит 1890те от Фердинанд бюстът ОТ БРОНЗ бил прибран във Врачанският музей на съхранение /от циганите!/ Ей на това се вика национално самочувствие!
А за изборите и гъбите - най елементарно и български специалитет- къса памет и елеминиране на най-добрите и подходящи кандидати, липса на чувство за държавност както на избирателите така и в резултат на избраните липса на чувство за воля и желание, което е по-важно дори от компетентноста. Затова големите световни играчи ни считат само за територия, което с тяхна помощ е на път да се сбъдне.
цитирай
57. анонимен - zzd
29.05.2010 10:55
prav e djnkov za feodalnite starci koito sedjt v ban.nai-barzo se zabogatjva s know-how,ama ot de.dali sa izmislili edin evtin bg elektromobil.ili malka prakti4na ednomestna letj6ta 4einia,dali sazdadoha unikaleno tanak bg laptop,ili i pod.ni6o,ni6to,ni6to.imali vrazki s izvanzemni.da se pukne6 ot smjh.dokato balgaria njma mozaci koito da tvorjt polezni i prakti4ni ve6ti za ejednevnia jivot ni6to hubavo ne ni o4akva.a ban e bil i si ostavaa za sajalenie tup star4eski dom.
цитирай
58. анонимен - Да, ще ходим за гъби...
29.05.2010 11:24
Ще ходим за гъби и в чужбина, защото тук нищо не може да се направи. КАкво като гласувах през всичките тези години? Какво се промени - нищо! Дойде пожарникаря - и той - убре - дебре - и накрая - НИЩО! Само да погледнете какви неща са нацвъкали в документите за кандидатстване за Европейски пари? Нищо свястно не ти разрешават да направиш! Не ти дават да купуваш високотехнологични машини, не ти дават това, не ти дават - онова! Е как да стане? И сигурно Европа е виновна и американския посланик?
Виновни са тия които ни управляват - за какво да гласувам, като се сменят все едни и същи.
цитирай
59. анонимен - Направо ми се пла4е...;(
11.06.2010 17:26
Не убиждаите БАН ве хора..Това е за6тото няма пари..а науката се прави с пари,пари и пак пари!Едно е сигурно 4е БГ воиника винаги се е справял супер...Но вси4ко е до политика!!
цитирай
60. анонимен - коки
12.09.2010 12:16
в нормалните дьржави хляба плодовете и эеленчуците проиэведени в самата дьржава са евтини основните нужди на хората са евтини а не да правиме магистр иали и нови пьтища а хората да ходят пет эа четири
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: rrashkova
Категория: Политика
Прочетен: 335598
Постинги: 43
Коментари: 272
Гласове: 611
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031